Parduotuvės +37061126525 Paieška Prisijungti

Dažniausiai Užduodami Klausimai

Kaip atlikti užsakymą?
  • Norėdami įsigyti prekių iš mūsų internetinės parduotuvės, paspauskite ant pageidaujamos prekės, pasirinkite prekės svorį, dydį (jei reikia) ir spauskite mėlyną mygtuką „Į KREPŠELĮ“. Surinkę pageidaujamas prekes ir norėdami jas peržiūrėti bei tęsti pirkimo procesą, spauskite ant krepšelio ikonos dešiniajame viršutiniame kampe. Atsivėrusiame lange matysite pasirinktas prekes, jų kiekį, kainą. Jeigu pageidaujate papildyti krepšelį naujomis prekėmis, spauskite ant dominančio meniu punkto arba spauskite „Tęsti apsipirkimą“.

  • Norėdami tęsti pirkimą, spauskite „PIRKTI“. Tada atsivėrusiame lange pasirinkite, ar norite prisijungti ar tęsti kaip svečias. Pereikite likusius pirkimo žingsnius suvesdami savo asmeninę informaciją ir pristatymo būdą.

  • Po to, kai apmokėsite užsakymą, į Jūsų el. pašto dėžutę atsiųsime informaciją su Jūsų užsakymo patvirtinimu ir sąskaita faktūra. 

Kaip žinoti, kurioje fizinėje parduotuvėje yra mane dominančios prekės?
Pasirinkę prekę pažymėkite jos svorį , dydį (jei reikia) ir spauskite mygtuką „PREKIŲ LIKUTIS“. 
Kiek kainuoja juvelyrikos gaminių remontas?

Žiedo mažinimas 20 - 25 €

Žiedo didinimas 20 - 35 €

Centrinės akutės įdėjimas 15 

Šoninės mažos akutės įdėjimas 10 €

Grandinėlės užsegimo keitimas 25 €

Grandinėlės užsegimo spyruoklės keitimas 20 €

Nutrūkusios grandinėlės taisymas/litavimas 20 €

Grandinėlės pynimo išlyginimas 15 €

Grandinėlės trumpinimas 20 €

Rodžiavimas 25 €

Žiedo atnaujinimas, poliravimas 10 €

Kaip sužinoti prekės kainą?

Pamatę Jums patinkantį gaminį paspauskite ant jo nuotraukos arba pavadinimo. Atsiveria langas su gaminio nuotrauka, aprašymu. Dešinėje pusėje prie nuotraukos pasirinkite reikiamą dydį/svorį – pagal tai keičiasi gaminio kaina.

Ar siunčiate prekes į užsienį?

Taip, užsakymai yra siunčiami į užsienį. Siuntimo kaina yra automatiškai paskaičiuojama įvedus tikslų pristatymo adresą bei perėjus prie mokėjimo.

Per kiek laiko yra pristatomos siuntos?

Lietuvoje kurjerinės bei paštomatų siuntos yra pristatomos per 1-2 d.d..

Estijoje siuntos yra pristatomos per 1-3 d.d.

Ar galima atsiskaityti pristatymo metu?

Ne. Kad užsakymas būtų patvirtintas, atsiskaityti reikia iš karto. 

Ar galima grąžinti juvelyrikos gaminius?

TIK INTERNETU pirktas, nenaudotas, nedėvėtas prekes grąžinti galima per 14 darbo dienų.

Ar turite fizinę parduotuvę?

Taip, visų fizinių parduotuvių sąrašas čia.

Ką daryti, jei prekės aprašyme nerandu informacijos, kuri mane domina?

Rašykite mums el. laišką adresu shop@tomasgold.lt ir mes Jums atsakysime per 1 darbo dieną.

Ar superkate auksą?

Taip, superkame, visose „Tomas Gold“ parduotuvėse. 

Ar vykdote juvelyrikos gamybą pagal individualius užsakymus?

Ne. Tačiau teikiame galimybę individualiai gamintis vestuvinius žiedus. 

Ar teikiate galimybę gamintis žiedus pagal užsakymą?

Taip. Jeigu norite vestuvinių žiedų pagal individualų užsakymą prašome kreiptis el. pašto adresu shop@tomasgold.lt


Ar atliekate gaminių remontą juvelyrikai pirktai ne iš „Tomas Gold“ parduotuvės?

Ne. Gaminių remontą atliekame tik „Tomas Gold“ gaminiams.

Ar galima atsiskaityti fizinėje parduotuvėje už prekes įsigytas internetu?

Ne. Kad užsakymas būtų vykdomas, atsiskaityti reikia iš karto.

Kaip sužinoti, kur yra mano užsakymas?

Išsiuntus prekes visi klientai gauna el. laišką su siuntos sekimo numeriu ir nuoroda, kurioje galima sekti siuntos kelionę. Tačiau negavus laiško kreiptis el. pašto adresu shop@tomasgold.lt arba kontaktiniu numeriu +37061126525 (ofiso darbo valandomis).

Ar skiriasi nuolaidos fizinėje ir internetinėje parduotuvėje?

Kaina internetinėje parduotuvėje gali skirtis nuo prekių kainų fizinėse „Tomas Gold“ parduotuvėse.

Ką daryti, jeigu negavau elektroninio dovanų kupono?

Negavus elektroninio dovanų kupono kreipkitės el. pašto adresu shop@tomasgold.lt arba kontaktiniu numeriu +37061126525 ir mes išspręsime šią problemą (ofiso darbo valandomis).

Ką daryti, jeigu noriu atšaukti užsakymą?

Norint atšaukti užsakymą kreipkitės el. pašto adresu shop@tomasgold.lt arba kontaktiniu numeriu +37061126525 (ofiso darbo valandomis).

Kokie yra galimi siuntimo būdai?

Prekės gali būti pristatomos į namu LP Express kurjeriu arba į LP Express paštomatus. Pristatymo terminas matomas pasirinkus prekę, skiltyje „Pristatymas“. Tačiau dažniausiai pristatomos per 1-2 darbo dienas. Prekes taip pat galima atsiimti “Tomas Gold” fizinėse parduotuvėse NEMOKAMAI. Jei pasirinktos prekės yra pasirinktoje parduotuvėje, jos bus paruoštos tą pačią darbo dieną arba kitą nuo užsakymo pateikimo, o jei prekes reikia pristatyti iš sandėlio į pasirinktą parduotuvę, tai trunka 1-3 darbo dienas po užsakymo pateikimo. 

Kaip sužinosiu, kad jau galiu atsiimti užsakymą?

Kad užsakymą jau galite atsiimti iš paštomato ar fizinės parduotuvės, apie tai pranešime elektroniniu paštu ir/ar SMS žinute.

Kas yra vestuvinio žiedo komforto zona?

Komforto zona - žiedo išgaubimas vidinėje pusėje. Tokie vestuviniai žiedai nešiojasi patogiau, patinus pirštams - nespaudžia. 

Ar galimas žiedų didinimas arba mažinimas?

Ne kiekvieną modelį galima mažinti arba didinti, tad kiekvieną situaciją sprendžiame individualiai. Tačiau būtina pabrėžti, kad įsigyjant žiedus su centriniu ir šoniniais akmenimis geriau didinti, nei mažinti.

Dėl visų remonto klausimų prašome kreiptis el. paštu info@tomasgold.lt arba kontaktiniu numeriu +37061126525 (ofiso darbo valandomis).

Noriu įsigyti sužadėtuvių žiedą, kaip sužinoti partnerės žiedo dydį?

Visą informaciją, kaip nustatyti žiedo dydį rasite paspaudę ČIA 

Ant kurio piršto nešiojami vestuviniai ir sužadėtuvių žiedai?

Dažniausiai mūsų klientai vestuvinius žiedus nešioja ant dešinės rankos bevardžio piršto, o sužadėtuvių žiedus ant kairės rankos bevardžio piršto. Tačiau šis pasirinkimas yra asmeninis, todėl nešiokite žiedus taip, kaip norisi, yra patogiau ar atrodo geriau.

Prekių apžvalga

Jūsų prekių krepšelis tuščias.